Logowanie
4.6

Dokonałem zakupu online, ale nie widzę go wśród moich paczek na koncie EshopWedrop. Dlaczego? Co mogę zrobić?

  • Uprzejmie prosimy o sprawdzenie, czy sklep internetowy wysłał Twoje produkty i czy zostały one pomyślnie dostarczone na Twój adres zakupowy EshopWedrop.
  • Czy otrzymałeś numer śledzenia zamówienia ze sklepu internetowego? 
  • Jeśli produkty zostały dostarczone, ale sprzedawca nie oznaczył prawidłowo twojego ID na paczce, zachowamy Twoje paczki w kategorii „Niezidentyfikowany” i przeprowadzimy dochodzenie.
  • Uprzejmie prosimy o kontakt z nami i przesłanie nam wszystkich danych, które mają na celu wyjaśnienie sytuacji.
  • Przetwarzanie zamówienia do systemu może potrwać do 24 godzin, a o otrzymaniu paczki dla Ciebie powiadomimy Cię mailowo.

Kontakt

Masz więcej pytań? Zadzwoń chętnie na nie odpowiemy

Korzystając ze strony internetowej Eshopwedrop, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszą polityką dotyczącą plików cookie. Czytaj więcej

BLACK FRIDAY 2024
BLACK FRIDAY 2024
Poczekaj, aż zweryfikujemy Twój kod pocztowy